Syakie Simply Beauty

Salam sejahtera semua.You all boleh panggil saya Syakie/LadyB. Saya adalah pemilik Syakie Simply Beauty yang berpusat di Kelumpuk Serindit B, Jalan 5/56 Ampang Ulu Klang, 54200 Kuala Lumpur. Boutique kami beroperasi dr jam 10pagi hingga 6:30 petang. Kami juga mempunyai rangkaian cawangan di Tampin N9, Ranau Sabah dan di Muar Johor. Butik kecantikan kami menyediakan pelbagai barangan kecantikan, produk dan juga barangan kesihatan yang berjenama, berkualiti tinggi dan dijamin halal. Semua produk kecantikan ini boleh anda dapatkan hanya dibawah satu bumbung. Hubungi atau kunjungi mana-mana cawangan Syakie Simply Beauty untuk mendapatkan produk kecantikan anda.

Sebarang pertanyaan juga bolehlah terus menghubungi nombor yang tertera di bawah ini.

Sekian Terima Kasih
Syakie Simply Beauty
Whatsapp 017.242.6201

RAPATKAN KEINTIMAN SUAMI ISTERI DENGAN QB

Betul ke ni? Queens Beauty boleh merapatkan keintiman suami isteri?? Ada.. jangan tak percaya yer.

Sebenarnya apabila badan kita kekurangan nutrien tertentu, kadangkala akan menjadikan badan kita cepat letih, stress dan tak bertenaga. Salah satu sebabnya tentulah kerana penat seharian bekerja. Balik jer dari kerja kene masak, layan anak-anak last-last terus masuk tidur akibat dah kepenatan sangat. Jadi kehangatan suami-isteri tu makin lama makin merudum dan terus jadi berkurang.

Jadi, bagaimana nak kembalikan keintiman suami isteri tu?? Jawapannya adalah Queens Beauty daripada Syakie Simply Beauty (SSB). Ini adalah satu-satunya produk yang boleh dikatakan menjimatkan wang poket anda kerana ianya sgt menjimatkan budget. Dahlah "save budget" power pulak tu!! ouch!!

Queens Beauty adalah satu-satunya pemakanan tambahan lengkap bagi wanita-wanita yang mementingkan kesihatan yang kini telah pun memasukki pasaran. Ianya mengandungi bahan-bahan semulajadi yang membantu badan kita menyerap Vitamin E. Memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksid dan mengukuhkan anti oksidan.

Kenapa kita memerlukan Vitamin E? Ini adalah kerana Vitamin E sangat terkenal sebagai Vitamin Anti Penuaan dan Jantung. Vitamin E juga dapat meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih. Ia juga dapat meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan terutama pada motilitas sperma. Kacip Fatimah yang terkandung didalam Queens Beauty juga mempunyai 1001 khasiat yang dapat mengecutkan rahim bagi wanita yang baru sahaja bersalin dan dapat merapatkan lagi bahagian keintiman wanita.Masalah-masalah yang lain juga seperti keputihan, in shaa Allah dapat diatasi. Selain dari itu ianya juga berfungsi sebagai detoksifikasi, merawat alahan, menyingkirkan lemak dan kolesterol dan sekali gus mengatasi masalah letih.

OOppsss.. satu lagi nak bagitau ni, selain berfungsi mengembalikan kehangatan suami isteri, kandungan yang terdapat didalam QB juga membantu anda dalam mempertingkatkan kesuburan tau. Jangan terkejut pulak nanti kalau tiba-tiba isteri anda hamil lagi... hehhehe

Untuk keterangan lanjut mengenai produk dan konsultasi percuma, bolehlah berhubung dengan Pakar Kecantikan Dan Kesihatan Kami ditalian : 
Whatsapp/SMS/Call : (6)017-242 6201
Email : ssbbeauty@gmail.com
FB : Syakiella Hashim
Pages : https://www.facebook.com/ladybonestopcentre/?ref=bookmarks
Blog : www.syakielee.blogspot.com


Suka Ke? Order lah, Follow Sekali Yer!

0 10000 nak tahu RAHSIA syakie:

Post a Comment

Kalau Suka Tinggalkanlah Komen Kat Sini Yer
Sharing Is Sexy
Muuwwahhh....:)

KEBAIKAN ION NEGATIF MINA ANION

Stamping Collection..DAPATKANNYA SEKARANG!!!

Stamping Collection..DAPATKANNYA SEKARANG!!!
GET OUR FREE De Herbs, Syakie Simply Beauty Stamp Collection CARD NOW! For every RM85.00, you will get a stamp from us and once you collected 10 stamps, YOU GET FREE De Herbs PRODUCTS! What are you waiting for! Go GET ONE NOW! EXCLUSIVE FOR WALK INS and ONLINE Customers!

BORANG DROPSHIPPER SSB